ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443
חדש
אזל מהמלאי
55 ₪
אזל מהמלאי

עשרים ואחד בבית אחד 11

הספר עשרים ואחד בבית אחד 11, רות רפפורט, כריכה קשה.עשרים ואחד בבית אחד - משפחה בתפזורת - ספר הכולל מגוון סיפורים המתאר סיטואציות יומיומיות בבית של 21 ילדים בליווי הומור משעשע. 

אודות הסדרה עשרים ואחד בבית אחד

'21 בבית אחד' היא אחד מסדרות הספרים הפופולאריות ביותר במגזר החרדי, שנכתבה על ידי אחת הסופרות הפוריות ביותר במגזר: רות רפפורט. רפפורט מספרת: "הוצאתי כשלושים ספרים המיועדים לקהל רחב של מבוגרים וילדים, אבל אין ספק שילדים טוענים תמיד שעשרים ואחד בבית אחד הוא הסדרה הכי מוצלחת שלי. הם אוהבים את הספרים באופן בלתי רגיל". על העובדה הזו יכול להעיד כל הורה שהילד שלו הביא הביתה ספר חדש וסיפר לו בעיניים נוצצות על: 'המשפחה הענקית ההיא, שיש להם מלא ילדים'.

הספרים מתארים את הרפתקאות המשפחה בשלל סיטואציות ומלאים בדיחות ותיאורי תעלולים עליזים של ילדי המשפחה. הספרים מתורגמים לאנגלית ומתקבלים בהתלהבות גדולה גם מעבר לים.

אודות מחברת הספר עשרים ואחד בבית אחד

רותי רפפורט מספרת על עצמה: "את הקריירה שלי כסופרת התחלתי בגיל 14...מאז ועד היום אני כותבת ללא הפוגה, שעות ארוכות בכל יום. אז הייתי חוזרת מהסמינר ומסתערת על העט והדפים, וכיום אני יושבת בוקר-בוקר ובדרך כלל גם ערב-ערב, וכותבת. הכתיבה היא הדלק שלי, המנוע וגם הסירה... אני פשוט אוהבת מאוד לכתוב".

ספר לחברים על הספר 'עשרים ואחד בבית אחד 11'

לקוחות שרכשו את הספר "עשרים ואחד בבית אחד 11",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
35 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
45 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
45 ₪
אזל מהמלאי