שימו לב! לכמויות תינתן הנחה משמעותית. לפרטים נוספים - 03-5531443 או בעמוד צור קשר
ניתן להזמין הטבעות והקדשות במחירי עלות - לחץ לפרטים נוספים
מחזור רינת ישראל לראש השנה ויום הכיפורים בנוסח ספרד הוא אחד המחזיקים הנמכרים ביותר בנוסח ספרד. גודל בינוני.
"דור ודורשיו, דור דור וספריו-גם דור דור וסידוריו, גם סידור זה" רינת ישראל "צורך הדור וצורך השעה הוא.
נחוץ הסידור לרכי דורנו, חיפוש חיי קוממיות בארצו ואשר לשון העברית המדורשת ושגנה פיו, ועוד על פי כן אין כל האמור בתפילה מובן תמיד בלי ביאור, ועל אחת כמה וכמה שבלי הארה והבהרה הגיעו לידיעת הרכבן של התפילות מחלקיהן וממקורותיהן.
הכי הרבה מחברים בחיסרון בידור ערוך ומבואר המורים בבית הספר ... גם בבתי הכנסת או מניינים לנוע-סידור כזה מתבקש ביותר והרכב המתפלל ליד אביו בבית הכנסת עם מבצעים זקוק בסידור כזה, שינחה אותו להכיר והבין את תפילות ישראל וישקף את חלוקת התפילה לחטיבותיה, את הרכבה וחיבור חלקיה ואת מקורותיהם. וכל האמור לעיל על התלמיד ועל המעלה ועל המתפלל בבית הכנסת, חלב ביתר אתה על התלמידה והאלגירה וההתמכרות של המחשבים הנשים "(מתוך ההקדמה הסידור" רינת ישראל ") ועוד בניינו בתפילות ראש השנה ויום הכיפורים בכל מיני מומחים בכל חלקיהם וחיבורים ועוד הרבה יותר סידור שיכוון אותנו ויסביר את חלקי התפילה ואת חיבוריה כאמור לעיל.
מחזורי רינת ישראל לראש השנה וליום הכיפורים הוא חובה בכל בית יהודי החפץ לשפר את התפילה ואת חלקיה
רינת ישראל הוא סידור תפילה שיצא לאור לראשונה בשנת תש"ל (1970), בהוצאת מורשת, בעריכת ד"ר שלמה טל. הסידור מותאם לציבור הדתי לאומי ונפוץ בציבור זה.
הסידור יצא לאור ביוזמה שיתוף עם משרד החינוך, ונערך מתוך כוונה להקל על תלמידים וצעירים להתפתח עם הסידור והתפילה.
הסידור מתאפיין בטיפוגרפיה מאירת עינים, ממשלת החלפת הגופה לגוף "פרנק-ריהל" מידערני יותר, סימון הבדלים בין תנועות שונות, הטעמת מילים, חלוקה לפרקים ולחטיבות וביאור מילים קשות. כמו כן, יש בו ציון מקורות לפסוקים ולקטעי תפילה. בהדפסת הסידור נמנעו מהדפסת קטעים שונים בגדלים שונים של אותיות, ללא קשר למחלקות.
עורך הסידור ביקש להכיר בין נוסחים למיניהם שהציפור שלו זה המקום הזה בסידורים קודמים אחרים המופיעים בברינת ישראל בסגנון אחד בלבד. לדוגמא, בסידורים רבים הודפס נוסח האר"י בסוגריים לצד נוסח אחר, ומתפללים רבים התבלבלו בין הנוסחים ויש לי לומר את שניהם. בסידור זה הוכרע הנקוט כנוסח האר"י.
סידור נוספו תפילות פרסום המדינה, פרסום חיילי צה"ל, ליום העצמאות וליום ירושלים, כמו ששנקבעו על ידי הרבנות הראשית לישראל, או שנתקבלו הציבור ההדתי לאומי.
מחלקות סדרות רינת ישראל יצאו לאור סידורים בנוסח ספרד, נוסח אשכנז, נוסח ספרדים, וגם מחזורים, הגדה של פסח, סליחות וקינות לתשעה באב. במחזורים הוצאו רוב פיוטים ממקומם בסדר התפילה, הרבה למנהג הרווח בארץ ישראל שלא לאמרם. בסידור התקנת בתפוצה רחבה בבתי הכנסת של המדינה הדתי-לאומי ובחינוך הממלכתי-דתי. ציבור החרדי הסידור כמעט ולא נמצא במקומות שבהם הם גם גישטו הציונית טובה יותר לעיצוב המודרני. ( מתוך האתר ויקיפדיה)